27/04/2013

Brakenjan

Hy's slim. Hy's oulik. Hy kan "praat." Hy sê vir my wanneer hy in sy bedjie wil gaan lê, wanneer hy wil uitgaan, wanneer hy dors is, wanneer hy honger is. Ek verstaan sy taal.
 
 Hy hou van buite speel. Hy slaap lang stukke tussen-in. Dan groei hy. Hy eet sy blokkies stroopsoet elke dag. Hy speel lekker saam met ons yslike groot swart Labrador, Hagar.
 
 Hy is op die 10e Febuarie 2013 gebore. Hy is bruin. Sy ore is sag, sag, sag. Sy ogies blink. Sy naam is Brakenjan. Hy is my miniatuur worshondjie en ek is lief vir hom met my hele hart en nog 'n bietjie.
 
Hier is hy!
Reg vir die koue!

 
Sit en wag by die voordeur om uit te gaan...
 

 


Dis heerlik hier in droomland...
 
 
Lekker lui en rustig in die son...
 
 
Tande jeuk!
 
 
'n Heerlike lewe!
 
 
"My naam is Brakenjan!"
 
Ek dink nie meer aan hierdie hartseer dag nie, Brakenjan het my kom troos.
 
 

No comments:

Post a Comment